نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار از نقل و انتقالات یوونتوس

آخرین اخبار از نقل و انتقالات یوونتوس

تنها دو بازی تا پایان فصل پر نوسان تیم یوونتوس باقی مانده و همه در انتظار اخباری جذاب از نقل و انتقالات تیم یوونتوس می باشند. به نظر می رسد سران یووه در این فصل تصمیم به خرید دو بازیکن بزرگ دارند. در ادامه نگاهی به نقل و انتقالات تیم یووه خواهیم انداخت.

 

مسوت اوزیل ستاره ی باشگاه آرسنال از وضعیت تیم خود در تیم انگلیسی راضی نیست و تیم تورینی شرایط وی را تحت نظر دارد

 

گفته می شود کلودیو رانیری سرمربی موفق تیم لستر سیتی، یک یا دو بازیکن را از تیم یوونتوس مد نظر دارد تا بتواند آنها را برای تیم خود خریداری کند. گفته می شود موراتا و استورارو از جمله بازیکنانی است که در رابطه با این خبر مطرح شده اند.

 

پل پوگبا ستاره ی فرانسوی تیم یوونتوس مدعی شد که بدون شک در این فصل با تیم یووه خواهند ماند و به بارسا و دیگر تیم های خواهان خود منتقل نخواهد شد.

 

زلاتان ابراهموویچ ستاره ی سوئدی باشگاه پاریس سنت ژرمن فرانسه به صورت رسمی اعلام کرد که در پایان فصل فرانسه را ترک خواهد کرد.

 

بر اساس گزارش رسانه های ایتالیایی، باشگاه های زیادی در سطح اروپا به دنبال خرید سیمونه زاتزا بازیکن گلزن تیم یووه می باشند و قرار است جلسه ای برای مشخص شدن وضعیت وی در هفته ی آینده با سران تیم یووه برگزار شود.

 

سران تیم یوونتوس در نظر دارند دو بازیکن جوان و آینده دار را از لیگ های برزیل و آرژانتین خریداری کنند و سرمایه گذاری گسترده ای را بر روی آنها انجام دهد.

 

منابع نزدیک به تیم یوونتوس مدعی شدند که پاستوره در لیست خرید تیم یووه نمی باشد و برنامه ای برای خرید وی ندارند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: